zondag 21 december 2014

Liefde voor Brocante 2

Ik loop enorm achter met mijn blogberichten, daarom hierbij de tekst die eigenlijk voor half november was gedacht..............
En dan sta je ineens in een echt brocante boek!! Ongelooflijk pas 2 jaar staan we op brocante-markten en pas 1 jaar is onze brocante winkel open en dan zo'n gebeurtenis!
De fotoshoot was al een feestje en dan met zo'n resultaat.
Op 19 november 2014 vond de feestelijke lancering van het boek Liefde voor Brocante 2 bij ons in de winkel plaats. Liefde voor Brocante 2 is een Nederlands Brocante boek, waar je kunt genieten van binnenkijkers zowel bij particulieren als een aantal brocante winkels. Willeke Kroneman en Margreet Frens, de auteur/fotografe van het boek waren ook in de winkel aanwezig om de boeken te signeren. Er was heel veel vraag naar het boek, dat dan ook binnen 3 dagen bij ons uitverkocht was. Je kunt het boek natuurlijk wel nog altijd via de webshop bij ons bestellen. Bij deze link vind je het boek in onze webshop http://lilablu.nl/liefde-voor-brocante-2/





 Hiermit ein Text der eigentlich für Mitte November 2014 gedacht war........
Und dann ist unser Laden auf einmal abgebildet in einem tollen Shabby Chic Buch. Unglaublich wenn man bedenkt, dass wir erst seit 2 Jahren auf den Brocante Märkten stehen und erst ein Jahr einen Brocante Laden haben. 
Der Photoshoot war schon spitze und dann dieses Resultat.
Am 19. November fand die festliche Einführung des Buches Liefde voor Brocante 2 bei uns im Laden statt. Liefde voor Brocante ist ein holländisches Brocante Buch wo ihr Einsicht in holländischen Häusern und Brocante Läden bekommt. Willeke Kroneman und Margreet Frens waren im Laden und haben die Bücher signiert. Das Buch war innerhalb von 3 Tagen bei uns total ausverkauft und ist momentan nur über den Webshop auf Bestellung lieferbar. Bei diesem Link findet ihr das Buch in unserem Webshop  http://lilablu.nl/liefde-voor-brocante-2/



Dit is de voorkant van het boek.
Hier sieht ihr den Umschag des Buches



Zoals jullie waarschijnlijk weten houd ik meer van stoere brocante. Op de brocante markten wordt vaak tegen mij gezegd. Een vrouw met een mannensmaak.............Ik vind dat een prima statement............!
Ik laat deze foto's van Margreet Frens maar even voor zichzelf spreken.................
Wie ihr wahrscheinlich wisst, mag ich lieber den rustikalen Brocante. Wie man oft auf den Brocante Märkten mir sagt, ich wäre eine Frau mit einem Männergeschmack. Na ja schon ein Statement oder.......?
Ich lasse einfach die Bilder von Margreet Frens einfach mal für sich selber sprechen..................


















11 opmerkingen:

It's me zei

Echt een superrrr mooi boek..!...bij ons was ie binnen een week uitverkocht...!!!.....liefs fijne dagen can mij...x!

Anoniem zei

Wow, wat mooi! Zou ik graag onder mijn boom vinden...Manlief maar eens lief aankijken...
Liefs, Peetje

Home and Lifestyle zei

Gaaf dat het boek zo goed ontvangen is...dat is een geweldig compliment, ook dat jullie er in mochten staan. Maar dat laatste is ook dik verdiend.

Liefs, Ingrid

PRINCESSGREENEYE zei

Liebe Tina - ein größeres Kompliment kann es doch garnicht geben, als ein Teil dieses tollen Buches zu sein!
Liebe Grüße aus Deutschland und wir wünschen Euch (Dir, Deinem Mann und Euren Kindern) ein wundervolles friedliches Weihnachten - Jacqui + Frank

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat mooi allemaal! Gefeliciteerd dat jullie er in staan: wel een teken dat jullie het goed doen!

groet Trijnie

het moonhuis zei

Wat geweldig Tina, het is je ook van harte gegund!!

Liefs Monica

Alie zei

Geweldig,superleuk voor jullie en dan heb ik dus ook een mannensmaak :)

Home and Lifestyle zei

Lieve Tina, ik wens jou en je gezin alle goeds toe voor het nieuwe jaar. Ik hoop dat we elkaar ook dit jaar weer spreken want dat is elke keer weer gezellig! Veel succes met alle markten en fairs die je dit jaar weer van jouw mooie spullen gaat voorzien.

Liefs, Ingrid

Inge R. zei

oh wat leuk sta je erin?
ik ga het boek nog kopen, het eerste vond ik al zo mooi!
geniet ervan

groetjhes, Inge

Loraine Living zei

Ik zie nu pas dat je een blog hebt, wat geweldig!
Nu kan ik vaker van je prachtige foto's genieten ;)
Groetjes Diana

fialka012 zei

❤❤❤